Studentutspring :)

Sovmorgon idag,hade historia där vi fick våra slutbetyg,G!
Sen hade vi samhälle där han gick igenom ännu mer om EU. Etik sen där vi gick igenom frågorna som vi skrev i grupper i veckan. Lurre sen och det blev nån skinka och potatissallad,helt okej.
Drog till Huddinge sen med Johanna för treorna i hennes skola tog studenten idag och jag skulle ha träffat Virre Pirre men det var heeelt omöjligt att hitta honom eftersom det var galet med mycket folk,men hittade iaf Sara och hennes familj så var med dem och sen fick jag skjus hem.
Fan så himla synd,hade velat sett Victor i kostym och hatten och grejer,så himla typiskt!
Ska nog tvinga honom sätta på sig allt igen när vi träffas bara för att liksom.
Men aja det var första gången jag såg ett utspring och nästa vecka får man va med på studentmiddag (?) för första gången. Täääänk nästa gång ere min tur,iiiiiii taggad brud!
När man kom hem gick man på en promenad med syrran och hunden och sen gick vi o släppte hundarna i rastgården. Kom hem,bestämde mig för att göra en matpaj. Den var GRYM!
fick as bra betyg av pappsen också,thihi niize!
Ikväll blire en filmkväll med la familia,pussen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0