Onsdag,Torsdag,Fredag all in one!

hjälp har inte bloggat sen onsdags?
I Onsdags kväll drog jag hem till Sara och hade en myskväll,såg VD och snacka om allt möjligt,usch har saknat hennes sällskap. I torsdags ringde Karin och Jocke o sa att jag skulle komma till jocke,drog dit runt åtta tiden tror jag?
Satt ute och drack lite drinkar och hade mysigt,sen kom Rasmus och Sonny också och då drogs festen igång for real,sen kom massa andra pers men dom drog tydligen sen,tråkisar....Sen kom Sofia (gammal klasskompis från kassmyra) och det var riktigt nice att träffa henne igen,vi hade så sjukt jävla kul!
Dans...Dans...Myspys...drinkar...osv. Hela kvällen var helt a-awesome. Satt uppe och snacka tills typ halv 6 och sen gick vi o la oss,kunde dock inte sova alls av en viss anledning men mådde faktiskt ovanligt bra dagen efter.
Gick upp och hjälpte Jocke o städa,satt och snacka en stund med Sonny,Jocke och Rasmus,sofia drog tydligen hem,hahah?

Drog hem,fixa mig lite och drog sen till centrum med Hanna och Sara,sen åkte dom hem till moi för att hämta mitt busskort som jag inte tog med,sen åkte vi tre till Huddinge och shoppa,köpte en ring och örhängen.
Sen planerade vi vår resa i sommar,taagggad!
Drog hem sen och fixade mig igen för att dra ut på grillkväll med Julia,Hanna och Sara,riktigt mysigt var det men huuur mkt mygg som helst,helt insane!
Drog sen hem till Julle och bada Jacuzzi,hur sjukt härligt som helst och när nästan alla höll på somna gick vi upp och klädde på oss,klockan var väl runt 1-2 så jag och Sara drog hem till henne och slagga där.
Båda somna direkt,jag hade ju inte sovit ett skit på torsdagen så var helt död.
Gick upp i fredas tidigt för hon skulle träna och jag skulle till Norrtälje.


Kom till Norrtälje där morfar och hans fru Eva har landställe,var ju så sjukt varmt så la mig och sola direkt.
Drog och bada sen med syrran och jag badade faktiskt för första gången i år,fett stolt ju!
När man kom hem drack man skumpa och fira mofis,riktig mysig dag med skit god middag. Slutades med filmtittande på när jag,syrran och kusinerna var små,alltid lika kul att titta på :)

Idag har vi inte gjort mkt,gått på promenad,solat och bah käkat massa gött.
Nu sitter vi alla i soffan och kollar på Charlie's Angels,ap dålig film men ajjja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0