Diss och hiss.


*Hatar folk som sätter sig på mina fötter i soffan,vet inte vrf men det iritterar mig som faan!
*Folk som blir sura på en när det egentligen jag som är sura på dem men man får inte säga vrf.
*Att jag är toootalt pank,alla mina sparpengar får jag inte ta heller.
*Att det är snö och kallt när jag använder vårjacka och converse,vår hallå???
*Trött på att vara singel,it suuuucks!
*Skola imorrn.Hemskt!
*Måste vänta till April för att få se nästa extremt spännande avsnitt av VD!


*Det är sex veckor kvar till påsklov
*100 Dagar kvar tills Linkin Park i fuuucking globen,taggad chey??
*Taio Cruz och Travie McCoy/Kylie Minogue-Higher är en riktigt gryyym låt!
*skola imorrn,både diss och hiss.

Kommentarer
Postat av: Rebbe

hah! fler hiss än diss! .. inte bra :)

2011-03-07 @ 18:55:30
URL: http://rebbish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0