Horoskop.


Skorpionen är modig, mycket hemlighetsfull och på ytan bedrägligt lugn, men under ytan är skorpionen intensiv och skorpionen älskar&hatar med samma glöd.
Skorpionen gör aldrig någonting halvgjort och det är alltid att eller inget som gäller. Skorpionen är en riktig god människokännare och de har en stark medkänsla.
Skorpionen är som alla vattentecken otroligt känsliga och har också ofta ett stort kontrollbehov och de kan bli extremt avundsjuka.
Skorpionen är en oerhört lojal vän. De har en stark vilja att ändra både sitt eget och andras liv vilket gör att skorpionen ofta går igenom olika faser av förändring i sitt liv men även att de har förmågan att hjälpa och vägleda andra.

Jobb som passar skorpionen:

Psykologi,kirurg,forskare,polis,detektiv.

Skorpionens bra egenskaper:
*Målmedveten och beslutsam
*Intelligent och skarpsinnig
*Intuitiv och bra karaktärskännare
*Problemlösare och extremt uthållig
*Fantasifull

Skorpionens sämre egenskaper:

*Överdrivet svartsjuk
*Hämdgirig
*Misstänksam och bitter
*Hemlighetsfull.

Hahaha mina sämre egenskaper passa perfa in på mig,speciellt 'överdrivet svartsjuk' kommer bara ihåg nyårs natten,hhaah fan va svartsjuk jag var på en viss person!
Jag är hämdgirig som faaaan,misstänksam är jag också,nästan för mkt!


SKA NI ANDRA SKORPIONER KOPIERA FÅR NI SKRIVA MITT NAMN OCH GLITTERS (tidningen) NAMN DÄR JAG FÅTT MITT HOROSKOP KOM IFRÅN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0