Kingsleah Tigers Eye


This is my dog Jasper (Kingsleah Tigers Eye). Han är verkligen min boy, det var egentligen länge sen jag vart så här fäst vid en hund. Några jag minns från min uppväxt är Sandra,Shila och Feven.
Och nu är Jeppe min nya favorit,han är så sjukt jävla söt,hela tiden. Och han är alltid glad,eller ja kanske inte när mamma badar honom,då är han ganska ledsen.
Han är riiktigt busig,han går och hämtar saker heeela tiden och biter sönder allt,han går speciellt in i syrrans rum och hämtar saker som pennor,sudd,smink,gosedjur och nångång har han kommit med felicias bh,hahah så himla söt.
Men Jeppe är verkligen min priins,han är så himla gosig och snäll och rolig.
PUSS på dig min älskling,du kommer alltid vara min bebis boy!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0