Nu är allt avklarat.

Hinner inte blogga så mycket tyvärr. Vanlig skoldag,hade historia först som var riktigt intressant,historia är fan kul. Garva lite åt mig själv när Klara vår lärare frågade om nån hade sett Pearl Harbor och jag var den ända som höll upp handen och lite senare frågade hon om nån hade sett Saving private ryan och jag var den ända som höll upp handen igen,hahah film nörd som jag är. Sen hade vi samhälls förhör som faktiskt gick bra,tack vare Martina som förhörde mig på bussen. Sen efter det hade vi omvårdnadsprov som gick sådääär,man vet aldrig med BM's prov,men hoppas på ett G iaf,annars blir jag verkligen skit sur. Sen efter det hade vi lunch men jag kunde inte äta pågrund av mina dumma tänder så har gått och varit hungrig hela jävla dagen och så ska vi käka pizza till middag,kuul? kommer äta ändå (A)
Ja på lunchen spela vi ett spel som jag nu inte kommer ihåg va det heter men man är i lag och så får man ett ord som man ska förklara och så ska dom andra i laget gissa vad det är. Mitt lag förlora tyvärr men jag skyller på att det var första gången för mig,hahhahaha herregud när jag skulle förklara mitt ord,gick inte så bra asså.
Engelska förhör sen som gick väl okej,hon sa inget speciellt men jag kunde dom flesta som hon sa.
Omvårdnad sen och då snacka vi bara om vår resa till liseberg som kanske blir av i sommar,måste börja spara pengar isåfall.
Shiiieeet nu måste jag gitta från datan,har annat att göra.
Haha vet ni var jag hat för läxa i historian?-se film,fett nice ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0