Skridsko åkning i Tullinge.

Sitter och äter chirre och oboy,tjockis?
Idag åkte vi skridskor med klassen på idrotten och det var riktigt hemskt!
Cissi fick hålla i mig för att jag skulle komma till resten av klassen och sen när dom körde match övade jag med Busra,hahah gick åt helvete för oss båda. Men enligt mig var det ett mirakel att jag ställde mig på isen och försökte åtminstonde,fan mer kan hon inte begära.
Innan vi åkte dit hade jag massage i skolan,riktigt skönt vare som vanligt. Och lika kul som vanligt.
Efter det drog jag hem till Jossan och åt lite av hennes lunch och kolla bbt och snacka lite skit...
När syrran kommer hem ska jag plugga för då är min "datatid" slut.
Men en sak ska ni ha klart för er,aaaaldriiig att jag ställer mig på ett par skridskor igen,never ever!http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/189993_1759571002376_1632071878_1725177_4650882_n.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0