Tandläkaren.fettisdagen.plugg.

Nu är omvårdnaden klar,pheew.
Idag börja skolan med psykologi och vi snacka mest inför provet imorrn och sen hade vi lite psykologi igen på slutet. Svenska sen och då fick vi disskutera om olika saker i grupper ex. Om det är bra att ha syskon osv. Och sen fick vi en uppgift,välja en bild hon tagit fram och skriva om den,jag tog en gullig bild på en kvinna och man som satt och drack ur ett glas med sugrör.
Lurre sen och den var väl helt okej,men laaaat som jag är pallade jag inte gå och hämta mer,tycker dom borde ha stora fat som dom kommer med till borden,fett nice ju?
Etik/omvårdnad sen och jag drog efter en halvtimme för skulle till tandis,kul liksom det var glansis halva vägen dit,höll på ramla hela tiden.
Idag fixa han bara lite där nere på tänderna och sen börja han spänna för första gången där uppe,heelvete va ont det gjorde,det känns som framtänderna ska lossna när som helst,usch inge kul.
Men förmodligen kommer mellanrummen försvinna till nästa gång jag ska dit,blev ganska lycklig då för jag stör mig som fffaan på dem,speciellt det mellan framtänderna.
Imorrn har vi ett prov+tre läxförhör,buhuuh döda mig.

Jag och Jossan är så söta emot varandra. Men tooonight Josefine,you and me....buuumpy ride.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0