the aviator

http://www.minframgang.se/wp-content/uploads/2010/12/the-aviator.jpg

 

Handling:

Howard Hughes levde det liv som andra drömde om. Han skapade enastående storfilmer, erövrade vackra Hollywood-stjärnor och byggde avancerade höghastighetsflygplan som han själv satte världsrekord med. Men bakom en självsäker och ouppnåelig fasad, utkämpade han en ständig strid mot fobier, tvångstankar och paranoia. Och trots våldsamma flygkrascher, bestialiska anklagelser och hotande konkurser förblev Howard Hughes sin egen värsta fiende… The Aviator är den sanna och absolut unika berättelsen om en lika unik personlighet.

Min Åsikt:

Man ser trailern och tänker,woow vilken film!den måste man ju bara se...Det var korkat att tänka så.

Den var inte alls bra,så sjukt långtråkig och konstig dessutom när han börjar få massa tvångstankar och allt det där. Nej det är veeerkligen inte en film jag skulle tipsa om,intressant dock att få se hur flygplanen började byggas. Sen älskade jag att det var gryyymt många kända skådisar med,sånt gillar vi!
Fastän vissa bara var med i en eller två scener,hihhiiii min Jude Law var med,satte mig rakt upp i soffan när jag såg att han kom,såå jävla snygg!

Men jag måste säga att Leo spelade sin roll sjuuukt jävla bra. Synd bara att den bokstavligen söög.

Fast den fick 5 Oscar så det kändes som en sån film man bara var tvungen att se!

Med i filmen:

Leonardo DiCaprio (Inception,Titanic,The Departed,Shutter Island,Blood Diamond)

Cate Blanchett (Lord of the Rings,The Curious Case of Benjamin Button,Robin Hood)

John C. Reilly (Step Brothers,Gangs of New York,Cirque du Freak: The Vampire's Assistant)

Kate Beckinsale (Underworld,Pearl Harbor,Click,Everybody's Fine,Snow Angels,Whiteout)

Alec Baldwin (The Departed,The Hunt for Red October,It's Complicated,My Sisters Keeper)

Ian Holm (Lord of the Rings,Ratatouille,Alien,The Fifth Element)

Danny Huston (X-Men Origins: Wolverine,Children of Men,21 Grams)

Gwen Stefani (Click,50 First Dates,Zoolander)

Jude Law (Sherlock Holmes,The Holiday,Repo Men,Alfie,Sky Captain and the World of Tomorrow)

Adam Scott,Matt Ross,Frances Conroy,Alan Alda,Edward Herrmann,Williem Dafoe,

-Ja nu kanske ni fattar va jag menar med många skådisar? det här är bara häften.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0