This is my best friend in all time.

Riktig jobbig dag,slutade tre och hade skit ont i huvudet. Efter skolan drog jag hem till Sara och vi satt i hennes säng och snacka om typ allt,vi har ju inte träffats på evigheter så det kändes skönt att träffa henne igen,vi har väästa planerna nu ska ni veta ;)
Antingen ska vi dra till Peace and Love och bara se 30 seconds to mars och kings of leon,eller så drar vi till Gotland med massa pers och är där i en vecka,eller så tar vi en sista minuten resa. Wiihu vi vart as taggade på sista minuten resa alltså,vi två ligger på playan och solar,badar,snorkla...drar ut på kvällarna och raggar upp några extremt heta killar,amaajjjjgad!
Och sen är ja lite taggad till vår film dag/kväll vi ska ha om ca 2 veckor,Vampire Diaries börjar igen som vi ska kolla och sen maasssa filmer,sista dagen i skolan sen påsklov,rätt så nice!
När jag kom hem började jag direkt med maten med pappsen,vart thai mat som har gör så bra,sen när allt var klart fixade jag chokladpudding men tydligen vill ingen ha,good for me!
Nu ska jag fortsätta redigera mina 600 bilder,kuul! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0