Sportlovet.

Hittills har lovet varit bra!
Igår drog jag in till stan med mina favo tjejer Sarah och Jossan och shoppade,fick med mig ett par jeans och inget mer,är ju helt paank,eller kanske inte har runt 2000 i min burk men det ska spaaras.
Sen drog jag på en väldigt kort promenad med Becka på kvällen men vi gick till ica,köpte lite godis och drog hem till mig istället och kolla film. Sen helt random gjorde vi pärlarmband och lyssna på gammal musik som vi lyssna på när vi var små. Hon drog hem runt elva tiden och då fortsatte jag göra mitt armband.
Idag drog man till Skärholmen med Johanna och shoppa idag igen,det var mysigt och vi hade massor att snacka om.
Såg nyss klart Dirty Dancing med mamma och syrran,daamn va bra den var! asså den var så sjukt fin. Och jag har total kärat ner mig i honom nu,guud va snygg.
Men nu ska jag kolla veckans avsnitt av pritty little liars. Tjjjeni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0