mean girls 2


Handling:
Har ni sett första Mean Girls booorde ni fatta va den här handlar om.
Ja preciis,exakt samma sak. En ny tjej i skolan som får det jobbigt med skolans populäraste tjejer och dom gör allt för att bryta ner henne,fast hon ger inte upp så lätt.

Min Åsikt:

Fan vilken skämt till film,blir så jäkla iritterad på att dom gjort en 2:a av min favorit film och dessutom är det bara massa extremt löjliga disney "kändisar". Handlingen var löjlig ändå den var exakt samma som första filmen,dom hade totalt förstört den. Och klääderna ska vi inte snacka om,fyfan va hemska kläder brudarna hade,första jag gjorde när jag såg dem var att jag garva tills jag grät,driver inte.
Och allt vart så sjukt överdrivet i den här filmen.
Anledningen till att jag såg den här filmen var för att pappa fixa hem den och då kändes det som att jag var tvungen att se den. Men det är absoluuut ingen film jag rekommenderar. Skrattar bara.
Okej ända fördelen med filmen var att snyggingen Diego Boneta var med,hyperventilerade när han kom.::love::

Med i filmen:
Meaghan Martin (Camp Rock,House)
Jennifer Stone (Wizards at Waverly Place+the movie,Secondhand lions)
Maiara Walsh (Cory in the House,Desperate Housewives,The Prankster)
Nicole Gale Anderson (Princess,Jonas)
Claire Holt (H2O: Just Add Water,Messengers 2)
Linden Ashby (Melrose Place,The Young and the Restless,Wyatt Earp)
Diego Boneta (90210,Pretty Little Liars)
Amber Wallace (Run Ronnie Run,90210,Black Oasis)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0