sista massage lektionen.

Idag hade vi sista massage lektionen,var väl lite sorligt. Det här var bara en mjukstart i tvåan och i trean kör vi hårdare,läängtar! Har faktiskt lärt mig skit mycket på den här korta tiden.
Men det ska bli riktigt skönt att ha värsta sovmorgonen på Torsdagar,börja 10.10 och sluta 12.10
Annars har det iinte hänt mycket idag,på psykologin satt man och lyssna flittigt och skrev av tavlan. Sen visa Sarah filmerna hon hade på datan som jag ska få,the green hornet,grown ups,the fighter,Red och massa andra,film freak som jag är. Idrott sen och då körde vi massa olika grenar som man skulle göra olika övningar på,lite kul och man fick vara töntigt litet barn igen.
Slut för dagen sen,jag&Jossan drog på lunch medans dom andra drog hem,vart skit god potatisstuvning med dill och korv,muums. Kom hem,kolla pll och inte mkt annat.
Nu är det liksom liite lugnt i plugget,bara ett prov nästa vecka tror jag,sen psykologi prov(OMG!) och engelska muntligt näst nästa vecka.
Nu har jag suttit en stund och fotat på syrrans data med henne,fuula bilder säger jag bara,kan checka med henne om jag får lägga upp nån.
Ojj nu vart det för långt inlägg,sry for that babes!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0