storstädning av rummet och bio.

sry att jag inte bloggat idag,gick upp sent och börja stoorstäda mitt rum,tog ett tag tills jag kom igång men nu har jag bara lite kvar att göra. Hittade föresten mina favorit örhängen,ett låg under elementet och den andra låg borta vid tv:n,hur det gick till vete jag fan. Drog runt halv fem och kolla bio,såg The Rite (Ritualen) och den var både bra och inte bra. http://www.albertmohler.com/files/2010/11/exorcism.jpg
En exorcism är en utdrivning eller besvärjelse av onda andar ur människor som är besatta eller där en ond ande har tagit över kroppen.


Tror ni på det här med exorcism? Tror ni på att djävulen kan ta över en människokropp?

-Jag tror lite på det,eller det känns som om det är möjligt liksom. Jag menar det finns ju bevis och den här filmen jag såg hände ju på riktigt. Sen behöver det inte vara helt sant men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0