Crazy Girl-

Sitter nyduschad och är svin sugen på cheesecake.
Har ju varit på landet hela helgen så har inte haft tillgång till en data,sorry!
Hann inte blogga i fredas heller eftersom jag hade omprov i psykolgi så kom hem precis när vi skulle dra.
När vi kom ut till Djurö körde jag båten själv till vårt landställe,asså jag är sjukt stolt för det är inte en liten båt heller. När vi kom fram åt vi tårta och massa annat gott för alla var svin hungriga. Sen satt vi och snacka om allt möjligt. Movie time innan vi gick o la oss.
I lördags vaknade jag runt 12 och somna om till typ 2? Gick upp och käka frulle/lunch som bestod av tårta,cola och godis,great!
Gjorde inte så mycket under dagen,åt vidrig gele som kussen hade med sig,vi sola och bah chilla.
Idag jobbade vi alla som fan (dock inte systern min som låg och sola) sen runt halv 6 åkte vi hem och deeen resan var ju helt insane...satt ute på båten jag och syrran och vi vart dyyyngsura!
aja trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0