Livrädda.Plugg.Spotify.

Tja Tja bloggen! :P
Idag vare en chilldag,hade psykologi först då dom två sista grupperna redovisa och sen fick vi sluta,hade idrott där vi träna på att livrädda på en sån där uppblåstbar docka,kändes läskigt men jobbigt vare också. Lunch sen och vi fick nån äcklig soppa för det fanns inget annat,men sen när vi var klara kom det pannkakor så Sarah sprang och hämta :)
Sen gick vi på studiepasset på samhälle men jag drog hem ganska tidigt,skulle hämta min bok och så träffa jag Jocke så åkte hem med honom istället,min mobil har ju dampat igen,man kan inte ringa/sms och man får dessutom inga sms eller samtal,blir gaalen!
Så får låna mammas mobil imorrn,weeei...
Kom hem,fixade ordning en bättre lunch och börja plugga,men fattade inte ett skit så bad typ alla om hjälp på facebook,men inte ens dem kunde svaret,greeat!
Har suttit och snackat lite om allt möjligt med Micke,eller ja mest om musik faktisk,killen har gryyymt bra musiksmak så han länka massa bra låtar. Så har gjort feta listan på spotify med bra musik som jag lyssnar på nu. Nu ska jag fortsätta föörsöka plugga,ganska svårt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0