"The sun also rises"

Bild tagen av Sarah

Veckans Vampire Diaries "The Sun Also Rises" var GRYYYMT! Bästa avsnittet någonsin. Så sjukt mkt saker hände. Älskar att det är slut mellan Caroline och Matt nu,älskade scenen med henne och Tyler i soffan,han utan kläder ;)! Och när hon börja gråta och han kramar henne,åhhh höll på dö.
Och självaste "Sacrifice" haaatade jag,jag grät och grät och grät som en bebis. Hatade att Jenna först vart vampyr och sen dog,åhhh hon var ju helt klart en av favoriterna i hela serien.
Stackars Elena och Jeremy,sista familjemedlemen för både John och Jenna dog ju,hemskt!
Vem ska ta hand om dem nu då? för jag menar,dom är ju inte över 18 så dom kan inte bo hemma själv.
Mkt hände som sagt, Damon blev biten av Tyler,dör han nu eller? fan kommer sluta kolla då vafan :(
Hinner inte skriva mer för ska möta bästis nu,tjaaao!

Kommentarer
Postat av: sarah

fin bild ;) hahaha



nee men asså om Damon dör.. jag vet på riktigt inte vad jag gör. kommer fan dö asså haha :( Blir Damon kickad från TVD så kommer hela serien lägga ner för typ fans över hela världen kommer lacka satan! Usch vill inte ens tänka så. TÄNK OM DOM GER OSS EN SÅN CLIFFHANGER NÄSTA AVSNITT TILL UPPEHÅLLET ÖVER SOMMAREN?! TÄNK OM HAN HÅLLER PÅ ATT DÖ OCH SHIT`??!??!? oh damn. skulle inte sagt så :( nu blev jag ännu mer lessen över uppehållet haha :(

2011-05-08 @ 00:32:38
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0