tråkigt liv.

Alltså vet fan inte vad det är med mig?
Är helt borta och sitter bara framför datan men gör inget på den,känns ju normalt!
Idag vare en lång dag i skolan,börja med samhälle där han gick igenom något på power point,men ah var för seg för att lyssna.
BM's lektion sen och då fick vi jobba i grupper om kommunikation och vår grupp jobbade skit bra. Lurre sen och det vart pasta med skinksås och så fick man glass till efterrätt,niiice!
Engelska sen och jag fortsatte jobba med engelska arbetet och sen kom min lärare ut och snacka med mig om betyg och hon sa att jag kommer få G men att hon tycker det är synd eftersom jag jobbar flittigt på lektionerna, tar seriöst på uppgifter och att jag läser engelska böcker. Men det känns skönt för nu vet jag att jag ligger på gränsen till VG.
Fick reda på samhället och jag fick G på provet,pheew!
Omvårdnad sista lektionen och då gick vi igenom va vi hade disskuterat i grupperna,men typ ingen kunde riktigt ta lektionen seriöst,alla höll på fjanta sig om man säger så....och Sarah var jätte sur när jag gjorde "Poke Poke" på henne,hehhhheeh.
Sen fick vi sluta,drog hem och käka mellis,nu ska jag plugga....kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0