Tv serier

1. The Vampire Diaries

2. One Tree Hill

3. 90210

4. The Walking Dead

5. Gossip Girl



Vem är din favorit karaktär i nr 2? (One Tree Hill)

Har alltid varit Brooke,under hela seriens gång har jag haft henne som en favorit. Det är liksom självklart,hennes karraktär gör hela serien,inte Peyton&Lucas.

Gråter Brooke-Gråter jag. Är Brooke glad.Är jag glad.

 


Vem gillar du minst i nr 1? (Vampire Diaries)

Måste nog vara Matt,han har alltid varit ganska mesig under hela serien. Men sen har jag också hatat John men han börjar bli bättre nu faktiskt...



Ditt favoritavsnitt från nr 4? (The Walking Dead)

Oj shit va svår,älskar ju första avsnittet då han ridder in i staden för att hitta sin familj och så kryllar det av zombies där och han måste gömma sig i en stridsvagn, sjukt spännande!

Men hemskt att dom åt upp hästen,jag grät där faktiskt!


Vilken är din favorit säsong av nr 5? (Gossip Girl)

Säsong 1,Avsnitt 5 "Dare Devil"

Säsong 1,Avsnitt 10 "Hi,Society"

Säsong 1,Avsnitt 11 "Holiday Roman"

Kan hålla på i evigheter,finns ju 4 säsonger.

 

Favorit par i nr 3? (90210)

Annie och Charlie helt klart! Men Silver och Dixon var söta ihop. Dessutom är Naomi fett söt med Max.



Ett par som du inte klarar av i nr 2? (One Tree Hill)

Finns typ ingen? Jo Peyton och Lucas,det ska inte vara dem!!

Mia och Chase också,fyy vilket dåligt par,men det är slut nu mellan dem *phhew*

Brooke och Felix också var inte fina ihop...


Hur länge har du kollat på nr 1? (Vampire Diaries)

Precis när den kom ut i USA,följer den ju där. Den kom ju ut ungefär då man fortfarande var sån där Twilight nörd så det var perfekt med en vampyr serie då. Men helt ärligt är den här sååå mycket bättre.


Hur blev du intresserad av nr 3? (90210)

Älskar ju såna serier,drama drama drama!

Sen hade man ju sett gammla Beverly Hills så klart man måste kolla nu också. Men helt ärligt vet jag inte hur jag upptäckte serien. Sen fortsatte jag kolla pågrund av storyn.



Favorit skådespelare i nr 4? (The Walking Dead)

Bara en säsong med 6 avsnitt har gått så man har inte riiktigt fått en favorit.

Dessutom väntar man på att säsong 2 ska komma ut så man har glömt lite hur alla är nu. Men Andrew Lincoln som spelar Rick (huvudkarraktär) är ju riktigt riktigt grym!


Vilken serie gillar du mest mellan 1, 2 eller 5? (Vampire Diaries,One Tree Hill och Gossip Girl)

Alltså One Tree Hill har jag följt sen föörsta början. Men måste nog säga VD ändå,den är verkligen awesome.


Vilken serie har du sett mest avsnitt ifrån mellan 1 och 3? (Vampire Diaries, 90210)

Det finns ju mer avsnitt av 90210 än Vampire Diaries men ändå har jag sett några avsnitt av VD fler gånger.


Om du kunde bli en av människorna från nr 4 vem skulle de vara? (The Walking Dead)

Heelt ärligt skulle jag inte vilja va nån där? inte i den situationen dom är i iaf. Men måste jag säga någon så är det Lori (frun till Rick)


Skulle 3 och 4 fungera att slås ihop? (90210, The Walking Dead)

HAHAHHAHAHAHA jag dööör om dom gjorde det. Tänk Naomi i högklackat och bli jagad av zombies? hahaha nää skulle inte tro det.



Sätt ihop två karaktärer i nr 1 som skulle kunna bli ett helt okej par. (Vampire Diaries)

Ojoj,helt klart Elena och Damon! Mitt framtida par asså. Men sen skulle jag vilja se Elijah med nån brud..fast ändå inte för han är så jäävla GRYM att han behöver ingen,llloove him!

Har nr 5 inspirerat dig? (Gossip Girl)

Hahah nja inte riktigt! kläderna kanske?

Men det är ju en serie med bara skandal heeela tiden såå...nä.


Vilken serie mellan 3 och 5 har det bästa castet? (90210, Gossip Girl)

Måste säga Gossip Girl,dom spelar så sjukt bra,ändå 90210 och GG är vääldigt lika på sitt sätt så tycker jag ändå GG har bättre och framgångsrika skådisar.


Vilken serie mellan 2 & 4 har den bästa intro musiken? (One Tree Hill, The Walking Dead)

Just nu är det faktiskt The Walking Dead för introt på One Tree Hill ändrar dom för varje gång! Och det är bara dåliga variationer,Gevin DeGrew- I don't want to be är ju gryyym!

Minnen från OTH kommer upp,ÄLSKAR den serien!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0