simning med klassen.

Seg tjej som sitter vid datan just nu,funderar på att lägga mig i soffan och se nån bra film,pallar jag? Hade först tänkt kolla på nån serie på datan men kom fan på att alla serier har säsongsslut nu ju?
Så funderar på att börja kolla på Grey's Anatomy eller börja kolla om på OTH från säsong 1?
Åhh beslutångest......
Idag vaknade man iaf för sent,gick upp runt halv och jag skulla träffa Jossan hel,great!
Men vi hann iaf,vi badade ju idag med klassen och det var väl...kul?
Efter det basta vi ovch drog till Robbans och käka lunch,trevlig dag!

Oj jag började skriva på det här inlägget för en timme sen typ,sry! har kollat åp två avsnitt av Legend of the seeker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0