Enough is Enough.

I can't believe that I stayed. So unhappy for so long.
Såg ju nya Paranormal Activity filmen igår med Sonny och Jocke, var helt klart en av dom läskigaste filmerna jag sett i mitt liv tror jag, den var helt klart värd att se på bio måste jag säga. Sonny satt dessutom och höll i mitt knä under slutet så mitt ben var fan skitsvettigt, hahaha.
Det var en scen där hela bion skrek, till och med jag. fyfan den va inte rolig. Sen självklart skulle Danne sitta och skriva massa saker till mig innan filmen börjar tex. akta dig för Toby så jag kunde fan inte slappna av under hela filmen för dom nämnde det namnet i början av filmen, uuush får gåshud.
Vart ju inte lättare att komma hem till ett kollsvart hus och försöka sova, gick ju förfan inte.
Idag har jag legat fram till ett och bara slappat, gick upp och fixa mig lite snabbt och sen drog jag hem till Becka, käkade lunch och kolla på oth med henne och Sasha.
Drog ner till centrum sen och käka middag på donken med Cissi, alltid lika roligt att träffa henne.
Nu ska jag fan sätta mig och kolla på senaste The Walking Dead avsnittet som tydligen ska va bästa hitills, wiihuu kötta.♥

Den här låten alltså, fyfan va underbar! party låten nr.1 ♥
"o beijo na boca é coisa do passado, amor quero ver e namorar pelado."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0