i skooolan

Sitter i skolan och gör princip ingenting. Vår lärare har lämnat oss och gav uppgiften att massera mage (har massage lektion) men det finns inga instruktioner i massage boken så det blir ju lite svårt då och veta hur man ska göra. Sjukt underbart att komma till skolan för att ha en lektion och så gör man inget på den.
Slutar ändå om en halvtimme så det är coollugnt.
Är så jäääävla taggad inför helgen, kommer bli den bästa på länge.
På Fredag är det ju 11/11/11 så då är det världens största fest, måste bara hitta den.
På Lördag kommer kanske släkten på dagen och firar mig, på kvällen kommer mina fina vänner och sen drar vi ut på krogen (efter 12) fyffan va grymt det kommer bli. Sen på Söndag är det min dag, då jag fyller 18!!!!!¨
Då firar jag med bara familjen på kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0