I've been travelin, on this road.

Kärlek handlar inte om att träffas varje dag och tillbringa varenda liten miljondels sekund tillsammans. Kärlek handlar om att kunna vara tusentals mil från varandra och fortfarande älska varandra!
Skön och kort dag, hade svenska där vi läste upp våra dikter i grupper, lunch och sen massage där vi gick igenom olika töjningar av muskler. Sen sluta jag. Jag och Cissi la oss i cafeterian och somna, hur skönt som helst, med musik i öronen. Vaknade och drog till donken, jag köpte dock inget.
Sen drog jag hem till Johanna och vi fixade min biljett till London, sen tagga vi hem till mig och chilla ett tag tills vi drog till gymmet och träna, men det var typ fullt på alla maskiner så vi körde lite ben och mage istället. Drog hem och käka middag och sen blev det en lång promenad med Sara och hundarna, var riktigt mysigt att få träffa min fina bästis.
Nu sitter jag här och läser Eriks gryyyma låtar han skrivit själv, så jävla bra.
Ska typ plugga naturkunskap nu också, funtar på att lägga mig i sängen och göra det, fryser som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0