Mot bättringsvägen.....

Idag mår jag faktiskt bra, så jävla glad! var lite nervös när jag hade migrän i Torsdags, vakna med feber och grejer igår, trodde verkligen jag skulle va sjuk idag så jag inte kunde ha gäster eller dra ut.
Men nu har jag inte ens ont i halsen längre, wihhhhuu så nu ska vi städa här hemma och sen kommer mina fina vänner hit, käkar middag och förar, aweesome.
Igår drog man på en promenad med Jocke, ändå man mådde piss så var det skönt att få komma ut lite. Alex ringde sen och sa att vi skulle komma hem till Sonny, så vi drog dit.
Där var Johanna,Alex,Katja,Karoline och Sonny. Vi gjorde kladdkaka, kolla på tv och spela fifa.
Drog väl hem runt 2 tiden, när man kommer hem är man utelåst, med inga nycklar. Så jag får gå till syrrans fönster och hoppa så hon ser mig, stackarn blev skit rädd, hahah kan tänka mig....

Nej nu ska jag fan storstäda mitt jävla rum, bloggar lite senare innan alla kommer,heido.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0