Shut the fuck up, get up!


Korn ft. Skrillex - Get Up!

riktigt jävla grym låt, älskar korn och skrillex. Tisdag idag, funtade på att skita i matten imorse men jag var duktig ändå och gick, kändes fett ovärt när man satt där i en timme och inte fatta, tjjuu IG.
Drog till banken sen i Huddinge och lämna in alla mina pengar och jag hade tydligen 6560:- så jag är fan rik, hehe kommer inte va det efter nästa vecka dock.
Drog sen tillbaka till skolan och käka lunch med Cissi och Mimmi lite snabbt innan vi hade alternativ medicin, där vi snacka om vad just alternativ medicin är.
Sen slutade vi sjukt tidigt så vår massage lektion flyttades fram också,så fick sluta tidigare idag.
På massagen fick jag massera min lärare och jag lärde mig så himla mycket eftersom han kände vad jag gjorde rätt och fel, och enligt honom är jag på MVG, gryyymt!
Stanna några timmar och plugga naturkunskap med Cissi, satt och käka choklad,kaffe och te, mysit.
Nu är jag hemma, ska plugga natur och sen dra och träna med Johanna,wiihu taggad.
Sitter nu och smsar lite med Erik och lyssnar på disney låtar, så himla fina ju (tönt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0