Sjuk till sin egna b'day...

Hej finisar, sitter hemma på en Fredag och är sjuk, helt underbart med feber,huvudvärk,ont i hela kroppen och kan knappt svälja. Roligaste är också att jag ska ha mina vänner hem hit imorrn och sen ska vi ut på krogen. Får fan inte vara sjuk. Tvingar mig själv att va frisk då.
Idag vakna jag med världens huvudvärk och hela sängen var blöt av svett för jag hade sån hög feber, somna om och sket i första lektionen. Drog iaf sen till skolan för att gå på naturkunskapen, kunde inte koncentrera mig alls utan jag kom för närvaron.
Lite gulligt att när jag kom in på lektionen och alla satt där redan, hade vår lärare gjort en power point där det stod Grattis Mikaela och Cecilia, sen börja hela klassen sjunga för oss, hahah det gjorde min dag alltså. Satt i cafeterian resten av dagen och sega med Cissi,Jossan och Priyanka.
Drog hem sen, badade Jasper (vår hund) och sen vart jag helt slut så¨gick och la mig, sov i typ 4h, hatar att va sjuk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0