lately I don't even know what page you're on.


cu-uula Cissi från igår.
Idag när jag vakna sket jag i första lektionen för jag hade äckligt ont i magen och huvudvärk pågrund av min mardröm som jag vakna av, den va inge rulig.
Låg och drog mig tills jag skulle ta nästa buss, snacka lite med Cissi på facebook som också satt utan kläder och drack kaffe,haha.
Fick skjus till skolan av Cissi's pappa, riktigt skönt eftersom min buss kom aldrig.
Hade svenska där vi jobbade med haikudikter som inte direkt är så lätt. Sen redovisa Cissi och sen lunch, vart nån pasta sak med massa grönsaker. Hade alternativ medicin där vi bara tog närvaro och sen jobba i grupper, så jag och cissi satte oss i cafeterian och jobbade med det och sen naturkunskap. Sen hade jag massage där vi snacka om töjningar och när vår lärare sitter och snackar får jag värsta fnitter attacken och kan verkligen inte sluta skratta och tårarna rinner, hahah höll på dö.
Sen kom jag på värsta smarta saken, att när man har sex, då töjer man fan varenda muskel i kroppen, usch kommer fan ligga o tänka på det nästa gång jag har det...kul. HAHA dör!
Drog till donken och käka med cissi,köpte godis sen och satte oss i biblan och plugga, så duktiga. Fick skjus hem sen av cissi's mamma, heheh snyltare.
Ikväll blir det plugga svenska och naturkunskap,fan va underbart liv. heido.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0