This love is difficult, but it's real.

Förlåt för att jag inte har bloggat nåt men jag har verkligen inte haft tid att sitta vid datan den här helgen.
Min helg har verkligen varit sjukt grym, igår så va vi hemma hos mig och hade skit kul, käkade kebabpizza och hade allmänt kul.
Idag så drog jag,syrran,Krister,Cissi och Henning till robbans och käkade. Runt 5 tiden drog dom hem så jag och Cissi drog till vårberg och handlade medel till hennes löshår som hon ska ta ut.
Sen tagga vi till donken en snabbis och sen fick jag skjus hem av pappa&mamma. Sen har jag inte gjort så mycket under kvällen. Hjälpt till med maten,fixat lite till imorrn,träffat Sara, haft myskväll med familjen och sen har jag lagt upp lite bilder.
Nu ska jag sova, upp imorrn och fixa det sista sen ere London som gäller resten av veckan, äckligt taggad jag är asså!♥




lite fina bilder från min helg.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0