Vila i frid min fina hund <3

Mamma ringde idag när jag hade lektion, hon berätta att Maja vår hund blivit jätte sjuk under natten och att vi måste avliva henne idag. Kunde inte sluta gråta, har växt upp med den här hunden i 14 år, sen jag själv var en liten skitunge, jag såg henne som min egna hund.

Vila i frid min älskling, jag önska jag kunde vara hos dig innan du försvann. Saknar dig som fan!
Du är den finaste hunden vi haft gumman, du är min ängel och jag önska jag kunde få tillbaka dig.

Rest in Peace Khaos Life Is A Flower "Maja"

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch va hemskt. Även om djuren har kommit upp i den åldern de är tänkta för så är det ändå hemskt när de ringer in. Man tror liksom ändå att de alltid ska finnas där, men så är det ju tyvärr inte. Förstår precis hur du känner då min katt fick avlivas i somras, han var med 14 år.

2011-11-09 @ 19:57:15
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0