When you fall I'll be the only one who looks away.

Sitter och lyssnar på Avicii-Levels, herregud va bra låt. Skulle va coolt att se honom live i Globen, men alla pengar ska fan till London nu asså, så det blir inte av för mig.
Skola idag,helvete va taggad...hade massage på morgonen när vi gick igenom hur man masserar mage. Svenska sen där vi fortfarande håller på med dom här jävla talen, vill bara döda nån. Fast iof satt jag och Jossan mest och sjöng "I'm Sexy and I Know it" hela lektionen och dog av garv.
På alternativ medicinen redovisa två grupper, jag lyckades somna på första, var så jävla trött.
Massage sen där Martina massera min mage och arm, hur skönt som helst. Sen satt vi och lyssna på musik på youtube och min lärare satte på sagan om ringen låten, fick näästan tårar i ögonen för jag älskar den låten och filmen så jävla mkt. Så vi satt resten av lektionen och snacka sagan om ringen.
Tagga hem sen med mina två jobbigaste kompisar i världen, Cissi och Jossan, ville slå dom så hårt asså.
Hahah Älskar er cpbarn!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0