Bestämt mig nu! nu blir det skal...

Ska önska mig en htc desire hd, fick låna Jossans mammas mobil och jag vart ju lite kär. Iphone är ju snygga men som alla säger, den går lätt sönder + alla har dom typ. Och desire hd mobilen är inte många som har alls.
Men nu sitter jag och kollar på skal till den på ebay, finns så mkt fina!
UNION JACK HARD BACK COVER CASE FOR HTC DESIRE HD Cookie Custom Craft Skin Case Whip Cream Hard Back Cover For HTC A9191 Desire HD
HTC DESIRE HD FLOWERS PATTERN GEL CASE FREE UK POSTAGEYellow Leopard Skin Hard Cover Case For HTC Desire HD
3D Rose BLING Crystal Case Skin For HTC Desire HD EA422Leopard VELVET HARD Back CASE COVER HTC Desire HD A9191
HTC Desire HD Hand Made Hard Case Snap On Custom Sweet Cream Back Skin CoverBling Rhinestone Hard Case For HTC DESIRE HD
heheh hjälp?

Kommentarer
Postat av: sandra

omg, det längst nere till vänster! :D hahah omg vad snygga det finns till dina!:(

2011-10-04 @ 18:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0