don't believe a word they're telling to you.

Sometimes the best thing to say is nothing. Some people are not even worth your words.
Förlåt att jag inte har bloggat förns nu, kom faktiskt hem för ca en halvtimme sen. Men idag har det varit en riktigt underbar dag för mig, känns som allt börjar gå bra nu liksom?
Börja med massage på morgonen, teori tyvärr idag och ingen massage, men kan inte klaga eftersom vi får massage princip varje dag, heheh Elin var lite avis på min linje.
Efter det hade vi naturkunskap, jag var så jävla trött så både jag&Jossan somnar på bänken,så skönt!
Sen drar vi till hus 4 för att få information om nästa vecka, berättar mer om det nästa vecka!
Ja men sen slutade jag, men käkade lunch med Jossan&Sarah och sen när deras lektion börja satte jag mig i kafeterian med Jocke,Rasmus och Karin. Snacka med dem tills deras lektion börja också, så då satte jag mig med Cissi,Jossan och Sarah som skulle jobba med projektet.
Men det blev mer snack i soffan än plugg tyvärr, drog till Willys sen och köpte powerking och sen drog jag direkt hem till Hanna Panna och pröva kläder, daaaamn va snygg jag kommer va imorn,hehheh.
Sen vart min dag sjjuuukt mkt bättre när jag fick ett sms från en viss person, var så glad att jag sprang runt som en idiot i Hannas rum,hahah.
Satt och kolla bloggar och lyssna på Kapten Röd. Efter det åkte jag hem, käka middag med mamma&syrran, va social med dom ett tag och sen drog jag till Becka, där har jag varit resten av kvällen, kollar OTH och tjockat oss med grönsaker.
Sen träffa jag Sofia ett tag också, hade lite att snacka om.

Men nu sitter jag äntligen här, i endast trosor och en stor tröja, älskar stora tröjor!
Ska nog slagga snart, orkar inte va uppe.

Sanna ord från Brooke Davis!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0