Don't tell me who I should be.

Förlåt att jag inte har bloggat nåt idag (fredag) men har inte haft tid. Hade massage på morgonen där vi fick lära oss riktmärken på kroppen och olika töjningar man kan ge personer.
Naturkunskap sen där han bara tog närvaro och sa hur man låg till i arbetet,hehe fick ljuga till det lite eftersom jag ligger efter, eesh gör den imorrn.
Slutade sen men det blev tacos till lunch och det bangar man ju inte på? sjukt gott vare iaf. Sen som alla Fredagar är det vår 'tradition' att sätta oss och snacka i hus 5 soffan innan Sarah och Jossans lektion börjar. Idag var inte Jocke i kafeterian så det blev att sitta kvar och va social med andra i skolan innan Jossan sluta, tagga hem snabbt och släppte ut hundarna innan jag drog hem till Johanna, vi planera London resan, ooooch boka den! Så nu bitches drar jag till LOOONDON! (inte nurå men i Nov!)
Riktigt mysig eftermiddag med latte och lite tjejsnack. Drog hem snabbt och käka middag med pappa&mamma sen kom Sara och vi köpte kladdkaka,hehehe tjockisar.
Kolla film och hade mysigt, älskar att min bästis somnar i slutet av filmen och jag får sitta och böla för mig själv, haha tja emo?
Erik lanar ikväll med Hampus och Adam så han skulle "försöka" va social mot mig med, lyckades han? njja inte riktigt, bara lite i början. Så jag taggar sängen nu och sover. Höres imorrn!

Känner att det här inlägget blev lite fail,men aja jag är trött. ♥

Åhhh jag typ kissar på mig av den här bilden, geeee mig ringarna!
I London alltså, fyfan va det ska köpas ringar! ♥

Kommentarer
Postat av: Karolina ➝ TVD

Sv: Åh tack så mycket! :) Haha ah, det är lite tidskrävande att skriva om varje avsnitt. Kunde inte skriva om förra avsnittet för att det är så mycket annat som jag måste göra. Gah. Läste faktiskt att Elijah kommer tillbaka i avsnitt 8, men då är det bara i flashbacks och inte på riktigt. Men bättre än ingenting! c: Har du sett gårdagens avsnitt då? Trodde att jag skulle smälla av, haha. Hände ju så sjukt mycket saker!

2011-10-15 @ 08:50:53
URL: http://everylastminute.blogg.se/tvd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0