friends with benefits



Handling:
En ung kvinnlig headhunter i New York övertygar en potentiell manlig rekrytering att lämna sitt jobb i San Francisco för att tacka ja till ett jobb i The Big Apple. Trots en ömsesidig attraktion inser de båda att de representerar allt som de båda har sprungit ifrån när det gäller relationer, och bestämmer sig för att bara vara vänner... med förmåner. Det är ett perfekt arrangemang, tills de inser att det inte fungerar och att det inte finns någon relation som inte har förpliktelser.

Min Åsikt:
Riktigt riktigt bra enligt mig, kunde kanske ha varit lite roligare. Den var lugnt mycket bättre än No Strings Attached för den här var lite roligare, sötare och jag älskar Mila, så jävla grym skådis!
Sen kunde den blir lite överdriven ibland men det blir alla såna här typer av filmer, men gryym var den iallafall. Gillade inte att Woody Harrelson fick spela bög i den är filmen, passade honom veerkligen inte!
Jag och Sara satt och snacka sen om vi kunde ha en "friend with benefits" och jag tror jag skulle kunna ha en, kanske inte nån jag känner eller har känslor för. Som dom två i filmen, dom va bästisar och börjar ha sex bara, slutar aldrig bra. Jag tror att om har en så utvecklas känslor och nån blir sårad, så därför skulle jag nog inte kunna ha en.

Vad säger ni, skulle ni kunna ha en "friend with benefits"?

Med i filmen:
Justin Timberlake (The Notebook,Bad Teacher,Shark Tale,Bad Boys 2,Get Smart,Love Actually)
Mila Kunis (Black Swan,Forgetting Sarah Marshall,The Book of Eli,That '70s Show,Family Guy)
Bryan Greenberg (One Tree Hill,Bridewars,Prime,The Perfect Score,Nobel Son)
Jenna Elfman (Keeping the Faith,Dharma&Greg,Love Hurts,Touched,Town&Country)
Richard Jenkins (Step Brothers,The Visitor,Burn after Reading,Let Me In,Waiting for Forever)
Patricia Clarkson (The Green Mile,Shutter Island,The Pledge,Vicky Cristina Barcelona)
Woody Harrelson (Zombieland,2012,After the Sunset,The Walker,She Hate Me,Seven Punds)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0