I wonder if you'll notice, if they lock me up and throw away the key.

Igår spenderades kvällen med mina fina vänner Jocke och Sara. Käkade kladdkaka, lyssna på gammal musik från när vi var små, drack lite och snacka minnen.
Planerade lite min födelsedag också som är om två veckor, kommer bli så jävla grymt.
Kom hem runt ett tiden, kollade VD avsnittet med Sara som var riiiktigt grymt, första gången vi båda faktiskt blev lite rädda för ett vd avsnitt.
Idag vakna jag av att pappsen kom in och fråga om jag skulle med och handla med honom och mamma, så drog med och handla lite grejer till hemmet. Ikväll får vi se vad som händer, hoppas på nån fest men verkar inte som att det blir nån för antingen ska folk ut på krogen eller så har dom gjort högskoleprovet idag att ingen orkar hitta på nåt, kul kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0