My universe will never be the same.

He's a sucker with a gun. I know you told me I should stay away. He is a bad boy with a tainted heart and even I know this ain't smart.
Sorry för igår men jag behövde verkligen en paus igår från allt,så gick och la mig runt åtta på kvällen.
Kan säga att den här veckan har varit så sjukt jävla jobbig för mig, kan tyvärr inte skriva detaljerat vad som har hänt. Men det är lite tjafs med en kompis, killen jag "gillar" totaldissar och det är ganska jobbigt hemma nu också.
Har försökt hålla mig hela dagen men ibland gick det bara inte att hålla in känslorna. Det var nästan jobbigast när Jocke kom fram och gav mig en jätte lång kram, usch då ville jag bara böla haha.
Annars har väl dagen varit rätt så nice, hade sovmorgon och börja dagen med svenska.
När vi slutade för dagen börja det ju spöregna såklart, så jag och Martina var dyngsura!!
Kom hem, gjorde varm oboy och nu ska jag börja plugga på ett arbete som ska in imorrn, lyckaT!
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/319182_2498909037345_1391466429_32873468_1150392148_n.jpg
Jag och Jossan med våra Eastpak Antidote Tour som vi hämta ut igår, taaagggaaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0