The Vampire Diaries "The End of the Affair"

eftersom jag är för lat för att leta bilder,tog jag några rörliga bilder från http://everylastminute.blogg.se/tvd/

Vampire Diaries s03e03 "The End of the Affair" var ju bara för grymt, helt klart ett av mina favorit avsnitt av den här grymma serien.
I det här avsnittet får man reda på saker man aldrig kunde tänka sig va sant om Stefans förflutna. Att han var en kallblodig mördare visste man ju,men att hans första kärlek Rebecca och att han hängde runt med "The Original Vampire" Klaus kunde man aldrig tro och att dom var som bröder?
Dom tre hängde ju ihop ett tag i Chicago innan polisen plundrar lokalen dom är i med trä kulor och dom blir tvungna att fly och innan så gör ju Klaus att Stefan glömmer alltihop, inklusive Rebecca, därför kommer han ju inte ihåg henne nu.
Det kom som en chock för mig helt ärligt och tänk vilken draama det kommer bli nu då med Stefan,Rebecca och Elena?
Och det var riktigt intressant när man fick reda på att självaste Klaus flyr från någon, är så sjukt nyfiken på vem det kan va? Det måste ju vara någon/något som är värre än honom själv.
Och man fick lite hjärtattack när Elena var så nära Klaus, han vet ju inte ens om att hon lever, hon mååste vara död för att han ska kunna fullborda sina onda planer.
Och enligt Gloria (häxan) så måste Klaus ha Rebecca som han dödade när hon valde Stefan framför honom, så hon var liiiite sur asså när han återuppliva henne.
Meen halsbandet är borta som Gloria måste ha, vem kan ha det halsbandet tro? Jo SÅKLART Elena, så hon ligger lite illa till asså. Stefan hittade det ju på golvet efter att Klaus gjorde så han glömde allt.

Och det var riktigt heartbreaking när Stefan sa till Elena att han inte vill ha henne längre, asså det känns kört för deras del,hur fan ska dom hitta tillbaka till varandra?
Älskade också när Elena var i lägenheten när Stefan och Klaus kom, fyfan vilken panik jag hade!
Och när hon gömmer sig och Stefan ser henne och båda vill bara krama om varandra men då skulle dom bli avslöjade, fällde nog en tår där tror jag.
"I don't want to see you. I don't want to be with you. I just want you to go"

PS. GE MIG ELIJAH TILLBAKA FÖRFAN! LACKAR SNART, MIN FAVORIT JU EFTER DAMON!!!


Älskade när Damon gick igenom planen för Elena och han sa att Klaus kan slita ut hans hjärta på två sekunder och han ville försäkra sig om att Elena kunde få Stefan därifrån, då föll jag ännu mer för honom, nutte gör ju allt för sin bror och Elena...

Och Caroline och Tyler är ju fan gulligaste paret i hela serien, asså man blir så glad av dom två. Trodde fan ett tag att Caroline skulle dö i den där källaren, pappan var ju helt dum i huvudet.
Älskade när Liz och Tyler kom och rädda henne, så himla gulligt!♥

Nej men ett riktigt sjukt bra avsnitt, kollar man på trailern för nästa avsnitt så får man se Katherine och Stefan snacka? hjäälp och det verkar som att Stefan har nån jävla plan?
AAAANND BOONNNIIE IS BAAAACK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0