I will save myself!

I love everybody. Some I love to be around, some I love to avoid, and others I would love to punch in the face.
Idag var vi på Murkö med klassen+ OP10 och var markörer i en stor olycka långt ner i en grotta.
Det var faktiskt riktigt roligt, men också jävligt läskigt.
Hade kameran med mig men såklart fick man inte ta kort på Murkö eftersom det är en slags militärbas som är topphemligt. Och ville inte ta risken att bli av med kameran.
Tog en timme att komma dit, sov halva vägen eftersom vi var tvungna att gå upp 06.00 idag, hemskt.
Vi fick våra skador och blev sminkade sen. Runt 12 tiden käka vi lunch sen var det dags att börja med övningen.
Jag och Cissi fick sitta i en operationssal, var så sjukt jävla läskigt när all rök börja komma och det ända man såg var operationsbordet i rummet, kändes som en sån där äcklig psykfilm.
Sen släckte dom ner överallt så man såg inte ett skit, i en timme satt vi där inne och kunde knappt andas pågrund av all rök. Eftersom vi var längst in också så kom vi ut sist, när brandmännen kom var vi så sjukt jävla rädda, man såg inget men man hörde hur dom öppnar dörrarna och pratar med varandra.
Sen ser man hur en hand kommer emot min axel, fyfan höll på pissa på mig. Han ställde några frågor innan dom fick ut oss därifrån.
Vi vart förhörda av polisen och så kolla dom lite snabbt på våra sår sen fick vi följa med två poliser (som var grymt snygga!) till matsalen och vänta där tills allt var klart.
Kom tillbaka till skolan runt 5 tiden, drog hem direkt och duscha. Nu ligger jag i sängen, matchen mellan Sverige och Holland tog nyss slut och Sverige vann med 3-2, awesome! (sa ju det erik!)
Ska försöka plugga, få åtminstonde en inledning till imorrn, lyckat.

Kul att jag fick utslag av sminket efter, kliar och svider som fan :(
Men där hade jag iaf ett äckligt köttsår innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0