Once more I'll say goodbye to you

Oh I'm sorry, I forgot I only exist when you need something... my bad.
Förlåt att jag inte blogga nåt igår, hade verkligen inte tid eftersom jag skulle skriva klart mitt tal som jag inte ens hade börjat på, lyckat.
Idag försov jag mig och missa första lektionen, kom till svenskan istället där några av oss redovisa och så fick vi jobba med nåt tråkigt papper. Lunch och alternativ medicin sen där vi fick först gå in i metodsrummet och ha Qigong, var ganska kul faktiskt och man vart lugn. Visst vi kunde inte hålla oss för garv i början, man kände sig så jävla löjlig.
Sen skulle vi plugga till provet, men vi satt och slappa i hus 5 sofforna istället, bästa stället efter kafeterian.
Massage sen där vi gick igenom anatomi, var inte värsta kul men man måste kunna det så bara gilla läget.
Ska försöka göra det sista på mitt tal nu,orkar verkligen inte. fml.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0