Unspoken.


1. Jag både stammar och läspar, fast bara mest när jag är stressad.
2. Älskar att stå i duschen skit länge i skållhet vatten.
3. 2008 vann jag en tävling i en tidning där jag fick träffa Jason Mraz
4. Har varit på 5 konserter (Simple Plan, Chris Brown, Oskar Linnros, Linkin Park& Paramore) och imorgon blir det min sjätte, wihu adtr ♥
5. Jag hatar när nån man bryr sig om dissar eller inte svarar.
6. Jag är helt sjukt galen i filmer, ser och älskar alla kategorier.
7. Mitt favorit djur är varg och önskar inget mer än att få träffa en.
8. Jag är livrädd för clowner och disktrasor.
9. Jag har smilegropar.
10. Älskar känslan när man börjar bli lite småkär. Men ändå hatar jag också det ibland.
11. Har varit besatt av Twilight, läste ut både andra&trejde boken på julafton
12. Älskar att bära stoora och många ringar.
13. Mitt största intresse är fotografering
14. Var modig och raka sidecut en gång.
15. Jag vågar inte duscha hemma själv, nån måste va i huset för att jag ska ställa mig i duschen.
16. Jag är inte sån som faller för utseendet, för mig är insidan viktigast.
17. Ett fobi jag har är när folk sätter sig på mina händer tex. i soffan.
18. När jag blir arg på en person blir jag riktigt arg men har svårt att visa det.
19. Jag blir lätt svartsjuk.
20. Kan inte åka skridskor, men vill lära mig!

Kommentarer
Postat av: Kajja

utbildad tränare i konståkning, kan lära ig ifall du vill ;) Vi kan köra på i Vinter så ska du bli ISprinsessa ;D

2011-10-25 @ 22:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0