Why can't you just be straight up with honesty.

Once you start to dislike someone, everything they do begins to annoy you.
Tja nu är jag äntligen hemma från tandläkaren, hade tyvärr ett hål så ska tillbaka nästa vecka och laga. Måste säga att den här dagen har varit riktigt rolig!
Tog sovmorgon för hade sjukt ont i huvudet, kom till skolan runt 10 och börja planera inför ettornas inspark. Cissi och Jossan hade ambulanskläder på sig, Jag&Sarah var skadade och Sandra var chockad. Alla stirrade som fan i skolan när vi gick där med blod i hela ansiktet och köttsår på armarna, hahah var ganska kul faktiskt.
Sen var det dags för vår lila akt och vi låg där i linnen hela dagen medans folk undersökte oss och grejer, ibland kunde jag bara inte hålla mig för garva asså.
Slutade efter det så drog hem, satt och snacka med Micke på bussen om hans band han är med i, så sjukt jävla grymt!
Tagga hem och sen ner igen till tandläkaren. Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0