vilket liv man har då?

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen
Vem fick du senaste sms av? Elis
Vem tänker du på nu? --
Vem pratade du senast i telefon med? Sara
Vems hus var du senast i? Jossans
Vem önskar du var med dig nu? --
Vem är din favoritsläkting? oj, nej men mina kusiner såklart eftersom dom står mig närmast. Annars är det mofis<3

VAR

Var är din mobiltelefon? Framför mig
Var handlar du mest? typ h&m och Gina Tricot
Var fick du tag på tröjan du har på dig? haha har en morgonrock så venne (grymt sexigt ju!)

Var åkte du senast bil? till Tullinge Station


VAD

Vad åt du senast? pizza
Vad drack du senast? cola
Vad är det för färg på dina byxor? har inga på mig.
Vad är den närmaste saken som är blå? jeans jacka
Vad har du på fötterna? inget
Vad är din favorit färg? har ingen direkt favorit, men jag älskar blå.
Vilken film såg du senast? Transformers
Vad hör du just nu? Mohombi- Maraca

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio?
Hånglat i skogen? nä inte va jag vet?
Tyckt att din kusin är het? hahaha ja!
Sovit naken? Finns inget skönare sätt att sova på.
Kört över hastighetengränsen? --
Målat om ditt rum? Ja :)
Dansat framför en spegel? whot?
Fått hicka? Ja.
Dumpat någon? på sätt och vis.
Stulit pengar från en kompis? Men vafan,nej.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? Nerå
Smugit ur ditt hus? eh.. aa....
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Hahah den där kändes, mjoo.
Hånglat med en främling? ja.. :$
Älskar eller saknar någon nu? Älskar gör jag inte, men saknar ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0