It doesn't really mean that I'm into you.

Helt okej dag i skolan, hade sovmorgon till 11.20 men drog istället till tandläkaren och spände. Drog sen till skolan och hade alternativ medicin där vi jobbade i grupperna. Massage sen där vi hade teori, så antecknade mest under hela lektionen. Naturkunskap sen där vi fick gå ut och plocka svamp och typ undersöka dom, va dom heter osv.
Slutade sen,drog till tumba och träffa upp Sara. Skulle ju ha träffat henne igår men slutade fett sent så orkade verkligen inte.
När jag kom hem börja jag med middagen med pappsen. Jag gjorde pannkakor och han gjorde thaisoppa. Som för övrigt vart skit gott. Nu ska jag sätta mig ner och plugga lite,heido.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0