OP09 spexfotografering!

Nu sitter jag äntligen med min mjukisdress framför datan och ska snart käka.
Har inte varit hemma alls idag sen nu. Kom till skolan 08.20 och fixade inför spex fotograferingen. Sen börja vi måla oss blåa och när vi alla 4 var klara drog vi och käka lurre och man kan ju säga att ALLA kollade på oss,haha tur att jag var blå i ansiktet för jag skämdes som faaan.
Sen hjälpte vi till att måla ner resten av klassen och fixa det sista. Vårat foto ägde ju som fan,haha så himla söta (vi var smurfar).
Drog hem,var så snäll som cyklade hem med Sofia CW,var helt dööd när jag kom hem,men drog ändå direkt ner till centrum och käka donken med min fina Victor,sjukt länge sen vi träffades och vi hade lite vitkiga grejer att berätta för varandra.
Sen kom Danne och Alex också och käka med oss,sjukt kul att se dem igen också.
Fick skjus av Danne hem,hur skönt som helst!
Långt och tråkigt inlägg,men puss heido!♥





haha så jäävla awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0