regnet gör en sömnig.

Ligger i sängen och lyssnar på Oskar Linnros,älskar honom och hans musik.!
Idag var det en helt vanlig dag med bara roliga lektioner (bortsett från svenskan). Börja dagen med att försova mig,ställde klockan på 07.00 men snoozade till 08.00 och bussen gick 08.11,tjena att jag skulle hinna liksom?
Så tog senare bussen med Jossan istället och hade svenska som var aptråkigt,eller okej jag överdrev, hade lite kul med Jossan och Sarah när vi skulle säga olika meningar ex. "Vad gör du här?" på olika sätt,glad,ledsen osv.
Men sen skulle vi upp och redovisa om ett ämne och typ halva klassen sa nej,uusch hatar sånt! Visst om man är förberedd men när man bah får ett ämne sådär,njja inte min grejj.
Alternativ Medicin sen där vi fortfarande snackar om meditation,energi,auror och grejer. Som vanligt somna jag och nästan alla andra.
Massage och Rehablitering sen där vi fick jobba i grupper och testa skriva journaler om patienten.
Slut sen,tagga hem och käka kaka och kolla film med syrran.
Tog en långpromenad sen med mamma på kvällen,blev en riktigt långis med hundarna, 1h och en kvart om man ska va exakt,heheh. Anledningen till att jag vet exakta tiden är för att vi har en uppgift i skolan att skriva ner varje dag när vi rör oss.
Nu ska jag skriva det sista på svenska arbetet sen läsa en stund,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0