Life is a Journey,so just take it day by day.

Kom typ nyss hem,käka lite middag innan jag slängde mig framför datan.
Idag drog man till skolan och fixa sig inför skolfotot,drog sen till stan med Martina, Mimmi, Sandra och Terese. Käkade lunch på kungshallarna och gick runt i affärer och det spööregna ute,inte kul alls!
Drog in till Riksidrottsmuseumet där vi skulle spendera hela dagen till kl halv 4,kul kul.
Men vi hade kul faktiskt. Träffade Erik,Adam och Hampus också på tåget hem.
Träffa Sarisen sen i tumba och åkte hem till henne och rasta hunden och käka lite mellis. Sen drog hon till hennes tränare som fyller år och jag tagga hem till Becka.
Älskar våran rutin,göra te och kolla på oth!♥
Drog hem runt sju tiden och nu ska jag plugga alternativ medicin,puss!♥
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/301281_10150317551107970_614497969_7878646_574446785_n.jpg






Bilder från idag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0