tack för den,dumma lärare!

Den här dagen har varit bajs,har värsta håltimmen på fredagar eftersom resten av gruppen som ska läsa matte b har sjukvård efter naturkunskap,så då har jag tre timmars håltimme ensam eftersom jag går i en annan inriktning. Så när lektionen ska börja,ja dåå har vi ingen jävla sal o va i så alla drar ju hem och då var jag så jävla arg så gick och snacka med läraren som jag var tidigare o snacka med och då sa han att vi skulle va i hus 1,men sen när jag kom då sa han hus 4,åhhh dampryck!
Så jag fick sitta själv med honom och gå igenom lite kort om vilken bok vi ska välja osv. KUL!
hehe så var sur resten av dagen, cissi tycker jag varit lite arg av mig senaste dagarna,hehe kan va sant,har känt mig dryg och sur hela veckan...finns två möjliga saker som är anledningen.
Nu ska jag keka,så heido.♥

Kommentarer
Postat av: sara

gillar din blogg :)

2011-09-10 @ 13:50:27
URL: http://marmelad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0