Sara Här On The Mickis blogg !

Heeej alla mickis blogg läsare! :D Nu ska jag skrämma iväg alla er med mitt tråkiga prat så inte mickis får några läsare längre ! XD Nära det blir kul :)
Just nu sitter jag i en lite gullig stuga på mickis landställe och vi ska snart Titta på Pineapple Express :D som är så grymt rolig , hahaha garvar bara jag tänker på den xD Se den om ni inte gjort det! Imårrn är det Harödagen och det händer massor vet inte riktigt vad men typ aa massor  xD  så det ska bli kul ;P
So Long Lovers #Sara# 
Pss.. vill bara säga att mickis blogg är BÄST :D och våran Twilight blogg hihi ^^

Kommentarer
Postat av: ida forsberg♥

Söt blogg du hade! :)♥



Kolla gärna in mig & lägg till mig på bloglovin! :)

Puss & Kram

/ ida forsberg♥

2009-07-18 @ 14:54:35
URL: http://iiidaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0