Datanördar.

Fan vilka datanördar vi är asså!
Så här satt vi idag. Så alltså har vi inte gjort så mkt idag förutom atrt åka till affären och handlat lite småsaker till mormor. Vaknade av min dröm och låg och tänkte på den ett tag sen somna jag om,sen vakna jag av kusinens jävla ringklocka runt 8 på morgonen,kuuul!
Sen somna jag om igen och vakna igeeen sen av att nån stod och rev på dörren skit mkt så hela huset skaka typ och alla låg kvar o vänta tills nån öppna,till slut öppnade Becca och då var det mormor och Eriks hund Wilma som ville att vi skulle gå upp,so sweet♥
Gick upp och tog en dusch och raka mig så nu känner jag mig skit fräsh.
Har inte gjort mer än så.....



Tagen av rebecka.


Min dröm.
Drömde att jag var hemma på nerevåningen och kolla på tv ensam och alla låg och sov och så plinga dt på dörren och då stod det en kille i min ålder med en moppehjälm där i mörkret men jag öppna aldrig dörren.
Sen börjar han banka på dörren och jag börjar skrika på mamma och pappa men dom märkte typ inget eller dom brydde sig inte typ?
sen försvann han och kom tillbaka och plinga på och jag gömde mig bakom gardinerna och han gick fram och tillbaka och plinga på,sen minns jag inte mer men det var så obehagligt.
Sen när jag somna om drömde jag ännu en dröm som jag inte kommer ihåg men den handla om något med en stalker.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0