.

Vaknade runt 3 i natt av att jag var skit törstig,tog det vattnet som fanns kvar i min flaska och syrrans äckliga vatten som smaka blåbär. Somna om och vakna igen runt 4 av att jag var törstig så då gick jag ner.
Somna om och vaknade av väckarklockan som jag inte riktigt fatta va det var som lät.
Var riktigt morgonpigg och kände för en riktig frukost,vad vart det? en yougurt och en macka,så blire när man ska platta håret och sminka sig. Träffa Becka på bussen och vi snacka om sidecut. Hinner inte snacka med bruden så länge eftersom bussresan till Centrum är inte direkt lång`?
Hade matte först och det gick långsammare än vanligt,håller på med negativa tal,usch. Sen hade vi Människan socialt och kulturelt och vi satt typ i grupper och så skulle vi skriva vad vi tänker på när vi läser kultur.
Sen läste vi nåt papper sen sluta vi.
Till lunch blev det blodpudding och Jossan&Mimmi mobba mig för att jag gillar det*snyft*.
Engelska sen och då kollade vi på en film bara,Crash heter den och den var gryyymt med bra!
Hade ingen Samhälle efter det så jag och Jossan drog till bibblan i Tumba för hon skulle låna en bok.
Nu ska jag äta glass och kolla på Joey,bye!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0